Veckans vikt

onsdag 3 november 2010

Telefonmöte med Sophiahemmet - part two

Sammanlagt kan man säga att samtalet igår med SH var väldigt enkelt och snabbt avklarat.

De ville ha info om jag tog alla mina vitaminer, om såren på magen hade läkt bra, om jag fick i mig all mat jag ska - och vattnet så klart. Sen ville de veta vikt och midjemått också.

Så det var mest att rabbla ja på alla frågor.

Hon informerade om att de har tagit bort 6 månaders återbesöket och att man istället har ett telefonmöte då, precis som igår. Det personliga återbesöket ska istället göras efter ett år, precis som vi hade fått info om redan där uppe.

Sååå, det var väl ungefär det.

5 kommentarer:

  1. Jaja det var ju skönt att det gick smidigt. Hoppas du fick svar på allt du ville veta...
    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Ok, så det var ett snabbt avklarat samtal eller? Jag tänkte jag skulle kolla upp det här med proverna som Lena skulle ta mycket tidigare än vi. Så det står i blocket hos mig på frågelistan. Hihi, skall försöka hålla reda på det bara ;).
    Imsavimsa

    SvaraRadera
  3. Jo jag fick veta det jag ville, bl a att jag ska kontakta dietisten om jag har några specifika matfrågor, men det var ju inte så svårt att räkna ut egentligen.

    Vilka prover är det ni ska ta då? Jag har nog missat det.
    Järn- och kalkvärde eller?

    SvaraRadera
  4. Takk for interessant informasjon

    SvaraRadera